November 9

Ամենաուժեղը

Մուկը ուզեց ամուսնանալ ու հզորին փեսա դառնալ։Մուկը ասեց.

-Ես եմ ուժեղ, ինձնից ուժեղ կատուն է: Ասաց և վազեց կատվի մոտ.

-Ուժեղ կատու, կտաս քո դուստրին տանեմ հարսիկ:

-Ե՞ս եմ ուժեղ,  ինձնից ուժեղ շունն է։

Մուկը վազեց շան  մոտ.

-Իմ  ուժեղ ընկեր, քո դուստրին կտաս տանեմ հարսիկ:

-Ե՞ս եմ ուժեղ, ինձնից մարդն է:

Մուկը վազեց մարդու մոտ.

-Իմ ուժեղ ընկեր, քո դուստրին կտաս ինձ տանեմ հարսիկ:

-Ե՞ս եմ ուժեղ, ինձնից ցորենն է  ուժեղ:

Մուկը վազեց ցորենի մոտ.

-Ուժեղ ցորեն, քո դուստրին կտաս տանեմ  հարսիկ:

-Ե՞ս եմ ուժեղ, ինձնից ուժեղ մուկն է, նա ինձ ուտում է։

Մուկը մկանն առավ փեսա, այս աշխարհի օրենքն է սա:


Posted November 9, 2020 by Դավիթ Մնացականյան in category Մայրենի, Ուսումնական նյութեր

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*