May 25

Բլոգի ուսումնասիրություն

Բլոգի ուսումնասիրություն

Ուսումնասիրում եմ իմ բլոգը

 Աշխատանքի ընթացքը

  • Ներկայացնել բլոգ
    Իմ բլոգը բաղկացած է քսանչորս հղումներից կա
  • Գրել բլոգի հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը, վերնագիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:

Առաջին ուսումնական նյկութս հրապարակել եմ սեպտեմբերի 2-ին.

Առաջին ուսումնական շրջան

  • Գրել, թե բլոգը ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչո՞ւ:

Տարբերող TV որովհետև մեկ անգամ ենք աշխատել

Իմ կարծիքով ամեն ինչ համապատասղանում է:

  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչո՞ւ ես հավանում:

Ինձ ամենա շատը դուր է գալիս Մարիայի Blog-ը որովհետևն նա պարտաճանաչ և խելացի է:

Տեր-Ստեփանյան Մարիա

  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Ես սիրում եմ այսպես աշխատել բայց նաև կարդում եմ գրքեր:


Posted May 25, 2023 by Դավիթ Մնացականյան in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*