December 21

Հաշվետվության

Ես Դավիթ Մնացականյանն եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Հյուսիսային դպրոցում։ Իմ բլոգը կարող եք այցելել այս հղումով https://davidmnacakanyan.edublogs.org/։ Բլոգում ինքնուրույն եմ նյութեր հրապարակում: ՈՒնեմ 17 նյութ։Ամենաշատը սիրում եմ նամակ եղևնուն հրապարակումը։Երգի ընտրությամբ դասերը շատ եմ սիրում։ Ես մնում եմ երկարօրյա և ես չեմ օգտվում տրանսպորտից։ Հաճախում եմ կառատեի։Ես սիրում եմ մարտեր առանց կանոնի մարտաձևը և ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել երկու անիվանի։Մասնակցել եմ երգի ստուգատեսին, անգլերենի և մաթեմատիկայի ֆլեշմոբերին։ Ես մասնակցել եմ առցանց դասերին: Նախընտրում եմ դպրոց գալ, որովհետև  դպրոցում լավ է։ 

 


Posted December 21, 2020 by Դավիթ Մնացականյան in category Հաշվետվություն, Ուսումնական նյութեր

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*